שיפוץ מטבח והוספת אלמנטים חיוניים מגבס

הדבר הראשון שאנו נרצה לשפץ בבית יהיה המטבח, היות וחלק גדול מהזמן, אנו מבלים באזור המטבח. שיפוץ המטבח כולל החלפת ארונות המטבח, הוספת מדפי אחסון חדשים, אם המרצפות התיישנו וכן משטחי העבודה וחיפויי הקיר, יש להחליפם בחדשים וכאלה שיתאימו לסגנון המטבח החדש. יש להחליף את הכיור והברז וכן, יש לבצע צביעה מחודשת של קירות המטבח, על מנת להעניק תחושה של מטבח חדש ונקי. השימוש בחומרי גלם שונים הפך להיות נפוץ, כגון שימוש בגבס לקרניזים מעל האי במטבח שבהם תהיה תאורה שקועה, מה שיוסיף המון ליופי המטבח.


שיפוץ כללי של המטבח עדיף מחידושו

 

אמנם אנשים רבים אין להם את כל הסכום הדרוש להחליף ולשפץ מטבח, היות ומדובר על סכומים של כמה עשרות אלפי שקלים. כאשר מבצעים חידוש לא מחליפים את צנרת המים שעשויה תוך זמן קצר לגרום לפיצוץ, במיוחד אם מדובר על נכס מיד שנייה ששנים לא הוחלפה בו צנרת המים. אם החלטתם לבצע שיפוץ יסודי של המטבח, יש לעשות זאת באופן יסודי, כך שגם לכם יהיו שנים רבות של שקט ויהיה לכם הרבה יותר נוח לארח ולבשל במטבח שהוא מתוכנן היטב ע"י בעל מקצוע או מעצב מטבחים שיוכל לתכנן לכם בדיוק רב את המטבח החדש.

 

משטחי שיש למטבח שיישארו לשנים

 

אחד הדברים החשובים לכל מי שנמצא במטבח, מארח ומבשל הינם משטחי השיש.  אחד מהמשטחים המומלצים ביותר הינו שיש קוריאן שהוא בעל יתרונות רבים. זהו חומר שניתן לחפות גם באזורים השונים בבית, אם כחיפוי קירות ועד למשטחים בחדרי האמבט והמטבח. זהו חומר קשיח במיוחד ועמיד. שיש זה מתאים לכל סגנונות המטבחים, ממודרני ועד לכפרי. אמנם סוג זה של שיש הינו יקר יותר, אך יש להתבסס על העובדה שהוא עמיד לשנים ואין פחד משבירה בגלל חום, או סדקים למיניהם שנוצרים עם הזמן. משטחים אלה מהשיש הטוב ביותר שהפך לפופולארי עם השנים, אינם מיועדים לעשירים בלבד. אין מדובר על שיש ממש, כי אם לחומר חדיש ובלתי חדיר שניתן לעצבו בצורות שונות, אם ככיורים, אמבטיות ועוד.

 

בעלי מקצוע שידייקו בעבודות הגבס במטבח

 

עבודות גבס הינן סוג עבודות שיש בהן שימוש רב בכל תחום השיפוצים. כאשר אין אנו מעוניינים לערב את עמודי התווך בבית, גבס הינו פתרון נוח שעומד בדרישות שלנו בשיפוץ. היום עבודות גבס במטבח, כוללות הנמכת תקרה לטובת תקרה מעוצבת שמשרה אווירה של פאר ויוקרה בכל חלל שהיא נמצאת. היום הנמכת תקרה במטבח הינה עבודת שיפוץ מבוקשת, היות והמטבח נראה יוקרתי ומיוחד והעיצוב שלו, נראה שונה פתאום מלפני ביצוע הנמכת התקרה באמצעות הגבס. מצאו אנשי מקצוע, אשר מדייקים בעבודות גבס, כאלה שנחשבים למומחים בתחום זה, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים, כי עבודת הגבס במטבח, תתבצע על הצד הטוב ביותר.

 

 

  

 

Go Top