מדריך לתליית תמונות על קיר גבס

תליית תמונות על קיר גבס היא משימת "עשה זאת בעצמך" נפוצה, אבל זה יכול להיות די מאתגר עבור אנשים שאין להם ניסיון עם סוגי המשימות האלו. מדריך זה יעביר אתכם בתהליך תליית התמונות על קיר גבס, ויראה לכם כיצד להימנע משגיאות וטעויות נפוצות.

בואו נדבר על זה לרגע, קיר גבס חייב לקבל גם את העיצוב הדקורטיבי שלו. בין אם מדברים על התקנת טפטים, תליית תמונות, תליית עציצים או כל פריט דקורטיבי אחר, זה יוסיף המון לעיצוב קיר הגבס שלכם. אם מדברים למשל על נישות גבס שלמות (כמו נישת גבס עם גופי תאורה, נישת גבס עם מדפים, תאי אחסון וכו'), אז מדברים גם על תליית תמונות. אם אתם מסתבכים, תוכלו לסקור מחירון של הנדימן ולקבל סיוע מקצועי.

אם אתם מחליטים לעשות זאת בעצמכם, הנה השלבים החשובים:

שלבים חשובים לתליית תמונות על קיר גבס

-שלב 1: הכינו את הקיר שלכם. הסירו כל צבע או טפט ישן מהקיר, ונקו אותו עם מטלית לחה. שימו לב, המטלית לא יכולה להיות רטובה ונוטפת מים, זה יכול לגרום לנזק בקיר הגבס וגם להורדת צבע.

-שלב 2: השתמשו במפלס כדי להחליט על נקודה מאוזנת וישרה לתליית התמונה. לאחר שהנקודה שלכם מוגדרת, סמנו את הנקודה הזאת עם עט או עם בורג. אפשר גם באמצעות עיפרון או גיר. כעת, יש למדוד את המרחק כדי לסמן את הנקודה הזו משני צידי מסגרת התמונה שלכם.

-שלב 3: קדחו מראש חורים לברגים בכל נקודה וסימון. כעת, לפני שאתם מבריגים את וו התלייה או את הבורג, יש להחדיר את ה-דיבל. הדיבל יחזיק את הבורג במקום, מה שלא ניתן לעשות עם מסמרים. שימו לב, לא מומלץ להשתמש במסמרים כדי לתלות תמונות על קיר גבס. מסמרים בדרך כלל לא יחזיקו מעמד וגם יגרמו כנראה להתפוררות נקודתית של קיר הגבס.

ישנם דיבלים ייעודיים לגבס שיתאימו לתמונה. מבחינת סוגי הברגים שיש להשתמש בהם, בד"כ יהיה מדובר בבורג מספר מס' 6 או מס' 8. אם בכל זאת תעדיפו להשתמש במסמרים, הקפידו להשתמש במסמרים ייעודיים לגבס.

שלב 4: החדרת הדיבל בעדינות, הברגת הבורג ותליית התמונה.

אפשרויות לתליית תמונות על קיר גבס

בשורה התחתונה, יש לכם שלוש אפשרויות לתליית תמונות על קיר גבס: מסמר, בורג או שימוש במתלי תמונות. תליית תמונות באמצעות מסמרים היא האפשרות הקלה ביותר, מכיוון שהיא אורכת דקות בלבד ואינה דורשת קדיחה נוספת. עם זאת, זה יכול להיות קצת "ריסקי" אם אתם עושים טעויות, כי מסמרים עלולים להשתחרר ולשרוט את הקירות.

הברגה היא האפשרות הבטוחה ביותר, מכיוון שהדיבל מאפשר לבורג להיות יציב ועמיד למשך שנים. צריכים סיוע מקצועי בתליית תמונות על קיר גבס? הנדימן מומלץ לסוגי העבודות האלו.

Go Top